زندگی نامه رامس
 
علمی
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : امیرحسین قلی پور

زندگی
 

سرجیو هلمودوئس راموس گارسیا نام کامل مدافع راست و ملی پپش تیم رئال مادرید است که به اختصار وی را سرجیو راموس می نامند.
راموس در روز 30 مارس 1986 در محله کاماس شهر سویا واقع در استان اندولوس اسپانیا به دنیا امد وی محصول تیم جوانان باشگاه سویا است .
او به خاطر دویدن های سریعش در سمت راست و ارسال توپ به محوطه جریمه و همچنین دفاع خوبش معروف است.

 

فوتبال حرفه ای:

 

لیگ،کوپا دل ری (جام حذفی)،جام یوفا سه رقابتی بودند که  سرجیو در آنها به دنبال بهترین ها بود،او با اعتماد کامل کاپاروس در آن ها بازی کرد،سرجیو در فصل قبل 31 بازی کرد و دو گل زد وبا وجود اینکه که او یک دفاع بود فقط 5 کارت گرفت.باشگاههای  اروپائی سیر صعودی او را با دقت خاصی دنبال می کردند.او به عنوان بهترین بازیکن جدید اروپا توسط یوفا انتخاب شد.(سال 2004)

 

رابطه ی او با اسپانیا در دو سال گذشته بسیار قوی بود،در سال 2004 او یکی از ستون های اسپانیا لقب  گرفت،شش بازی ملی انجام داد و با تمرینات زیاد زمینه رو برای یک جهش بزرگ آماده کرد.در سالامانکا و در مقابل چین او به یکی از رویا هایش رسید پوشیدن لباس تیم ملی. او با 19 سال سن جوانترین بازیکنی بود که در نیم قرن گذشته به این مقام رسیده بود.او انتخاب کنندگان اعضای تیم ملی رو کاملا راضی کرده بود.

 

جایزه ی او این بود که در مسابقات سخت انتخابی جام جهانی شرکت کند.در غیاب سالگادو سرجیو راموس در مقابل صربستان حاضر شد .مثلث استانکوویچ ،کزمان و میلو سویچ یک امتحان بسیار مشکل برای او بودند که او براحتی از آن عبور کرد.بعد از آن سویا پیشنهادهای بی شماری را یرای او دریافت کرد ولی این رئال مادرید بود که می با یست از پیشرفت نا محدود او لذت ببرد.

 

سویا
اولین پستی که راموس در ان بازی کرد دفاع راست بود پستی که راموس اکثر دوران بازیگری خود را در ان بازی کرده است .

راموس برای اولین بار در سن 17 سالگی برای تیم سویا در لالیگا به میدان رفت و بعد از 2 سال بازی کردن در لالیگا به همراه سویا به تیم رئال مادرید منتقل شد.

رئال مادرید

راموس 19 ساله در سال 2005 با 27 میلیون یورو به تیم اول پایتخت امد قراردادی که سر و صدای بسیار زیادی در مطبوعات اسپانیا به راه انداخت چون کارشناسان فوتبال معتقد بودند که پرداخت چنین مبلغی برای یک مدافع و ان هم با 19 سال سن بسیار زیاد است.

ولی فلورنتینو پرز رئیس وقت رئال مادرید به هیچ یک از این انتقادها توجه ای نکرده و این جوان اینده دار را به تیمش اورد که بعد ها ثابت شد انتخاب پرز یک انتخاب کاملا صحیح بوده است.


این بازیکن بعد از ورود به رئال مادرید شماره 4 را که پیش از ان متعلق به اسطوره و کاپیتان این تیم یعنی فرناندو هیه رو بود بر تن کرد.

او در ابتدا به عنوان مدافع مرکزی برای رئال مادرید به میدان می رفت و در بعضی از بازیها در پستهای مختلفی چون دفاع راست و هافبک دفاعی نیز به بازی گرفته شد ولی کم کم با امدن مدافعینی چون کاناوارو و په په این مدافع جوان به پست اصلی خود یعنی دفاع راست برگشت.

اولین گلی که راموس برای رئال مادرید زد در لیگ قهرمانان اروپا و در مقابل تیم المپیاکوس بود که در ان بازی رئال مادرید با نتیجه 2 - 1 شکست خورد.

در طول فصل 2007 - 2006 این مدافع توانایی خود را در سانتر کردن نشان داد که نمونه بارز ان گل اول رئال مادرید در دو فصل قبل به بارسلونا است.

در ان بازی که رئال مادرید میزبان بارسلونا بود راموس در دقایق ابتدایی بازی با سانتر خود رائول را در موقعیت گلزنی قرار داد و رائول نیز با ضربه سر توپ را وارد دروازه والدس کرد و رئال مادرید توانست در ان بازی با گلهای رائول و نیستلروی با حساب 2 - 0 رقیب سنتی خود را شکست دهد.راموس یکی از مدافعینی است که با وجود پستی که دارد ولی گلهای زیادی به ثمر رسانده است و تاکنون برای رئال مادرید 20 گل به ارمغان اورده است.

در 9 می 2008 و در بازی مقابل اوساسونا راموس با دادن توپ به هیگوئین و گلزنی این ارژانتینی باعث قهرمانی زودهنگام رئال در این فصل از لالیگا شد.


تیم ملی اسپانیا

در سال 2005 راموس یکی از مهره های اصلی تیم زیر 21 سال اسپانیا محسوب می شد او همچنین در سال 2004 با 18 سال سن برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا بازی کرد که جوانترین بازیکن تاریخ اسپانیا نام گرفت که بعد ها این رکورد توسط سسک فابرگاس شکسته شد.

این بازیکن جوان توانست با بازیهای خوب خود در تیم رئال مادرید جای میشل سالگادو همبازی خود را در تیم ملی اسپانیا بگیرد.



سرجیو راموس یکی از 11 بازیکن اصلی تیم ملی در جام جهانی 2006 المان بود که در انجا نیز به عنوان دفاع راست بازی می کرد.

در سال 2008 راموس توانست به همراه تیم ملی اسپانیا بعد از 44 سال قهرمان اروپا شود و در جشن قهرمانی این بازیکن لباسی را بر تن کرد که عکس دوست فقدیش یعنی انتونیو پوئرتا بر ان حک شده بود.

     

 

سوابق:

 

04-2002 سویا ب

 

05-2003 سویا::38 بازی در لالیگا::5 بازی ملی

 

2005::انتخاب به عنوان  بهترین بازیکن جوان لالیگا

 

29 سپتامبر::پیوستن به رئال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس amirhoseyn.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 155622
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس